×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان پارسیان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مجتبی قهرمانی اظهارداشت: با توجه به اولویت‌های پانزده گانه مطرح شده توسط رئیس محترم قوه قضاییه در ابتدای سال ۱۴۰۱ مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، به دستور رئیس حوزه قضایی پارسیان از ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی در محدوده این شهرستان رفع تصرف شد.

قهرمانی تصریح کرد: رفع تصرف این زمین‌ها پس از صدور حکم دادگاه مبنی بر خلع ید متصرفین به جهت عدم احراز مالکیت انجام شده است.

وی ارزش تقریبی این اراضی را بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از تخریب مستحدثات غیرمجاز توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی، این زمین ها به بیت المال اعاده شد.

قهرمانی با اشاره به اینکه به علت اجرای طرح توسعه منطقه انرژی‌بر پارسیان، تصرفات غیرمجاز در این شهرستان به شدت افزایش یافته است، اقدام سریع و قاطع برای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و برخورد با متخلفین را خواستار شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی به گزارش سریع و به موقع تخلفات با هدف شتاب بخشی به روند رسیدگی‌های قضایی و صیانت از حقوق بیت‌المال تأکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo