×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بنیاد هرمزگان رتبه برتر نماز را در استان کسب کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برای چهارمین سال متوالی در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر در ستاد اقامه نماز را کسب کرد و بار دیگر از سوی اعضای ستاد اقامه نماز هرمزگان تجلیل شد.

محمد اعتمادی مشاور استاندار هرمزگان و مدیر ستاد اقامه نماز در جلسه‌ای که با حضور عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در سالن کنفرانس اداره کل بنیاد استان برگزار شد از اقدامات مؤثر بنیاد در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز قدردانی کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، این نهاد رتبه بسیار خوبی را در حوزه نماز کسب کرده است که توصیه می‌کنیم همچنان ترویج این حرکت فرهنگی و مذهبی با حساسیت ویژه‌ای در بین کارکنان انجام شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهدا احیاء کنندگان فرهنگ نماز بودند، لیکن باید تلاش کنیم این فرهنگ در بنیاد و در بین جامعه ایثارگری به خوبی تبیین شود.
وی با بیان اینکه بهره‌مندی از ظرفیت علما و وصیت‌نامه‌های شهدا ما را به این فرهنگ معنوی نزدیکتر می‌کند، عنوان کرد: خواستار توجه بیشتر به توسعه و فرهنگسازی در این حوزه هستیم.

   

منبع خبر :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo