×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه‌ اندازی خانه خلاق و نوآوری ایثارگران در بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان یکشنبه یکم آبان در نشست با عبدالرضا یوسفی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان و  نماینده نخبگان ایثارگر که در دفتر پارک علم و فناوری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از رویکردهای مهم بنیاد تقویت شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان شاهد و ایثارگر است. 

وی با اشاره به اینکه استعدادهای بسیار قوی در بین ایثارگران وجود دارد، افزود: شاید به خوبی نتوانسته‌ایم از ظرفیت استعدادهای این عزیزان استفاده کنیم، لیکن با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که با مدیران پارک علم و فناوری خواهیم داشت، تلاش می‌کنیم از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازیخانه خلاق و نوآوری ایثارگران در بندرعباس، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی، همدلی و همکاری مدیران پارک علم و فناوری در این راستا گام‌های مهمی بر می‌داریم.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در این نشست، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و گفت: این واحد آمادگی کامل خود را برای راه‌اندازی دفتر و نمایندگی ایثارگران اعلام می‌کند.

در پایان نماینده نخبگان ایثارگر موضوعاتی را پیرامون این بحث بیان کرد و به اتفاق سایر حاضرین در جلسه فوق‌الذکر از قسمت‌های مختلف فعالیت‌های پارک علم و فناوری بازدید کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo