×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جنایت تروریستی شیراز، وضعیت فلاکت‌بار دشمنانِ ایران را به دنیا نشان داد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته بندرعباس ضمن محکومیت جنایت تروریستی شیراز، اظهار داشت: کوردلانِ مثلث عبری، عربی و غربی هر سه، با هم همکاری کردند برای ایجاد آشوب و اغتشاش که با این قبیل اقدامات، ناجوانمردیِ خودشان و نظام استکباری را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: آنچه را که مردم مشاهده می‌کنند این است که دشمن هروقت ناامید شود و به بُن‌بست برسد، آنجا است که به حرکت‌های بسیار ناجوانمردانه و ترورهای کور روی می‌آورد. واقعا کشتن و به شهادت رساندن کودکان و انسان‌های بیگناه در کدام مرام و آیینی پذیرفته است؟

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بیان داشت: این قبیل اقدامات در هیچ منطق و دین و آیینی وجود ندارد و همه می‌بینند که دشمنانِ ما به بُن بست رسیده‌اند و تلاش‌هایشان در ابعاد مختلف جواب نداده است، آن‌ها تلاش کردند مردم را به بهانه‌های مختلف،به کف خیابان‌ها بیاورند و با هوشیاری آحاد ملت، ناامید شدند و به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌خواهند از مردمِ ما انتقام بگیرند و برای حامیان انقلاب، هزینه درست کنند و هم اینکه تصور می‌کنند با ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه اسلامی می‌توانند به اهداف خود برسند بنابراین از سر ناچاری دست به ترور مردم بیگناه می‌زنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: امروز در شرایطی قرار داریم که سطح بصیرت و آگاهی مردم شریف ما برای تشخیص حق از باطل و برای تشخیص دوست از دشمن بسیار بالا رفته است، مردم  ما آگاهانه و با بصیرت کامل، توطئه دشمنان را در روزهای آغازین آشوب‌ها خنثی کردند و درنتیجه دشمن به این حرکت‌های ناجوانمردانه روی آورد اما دشمنانِ ما از ابتدای انقلاب تاکنون، این ملت بزرگ را بارها آزموده‌اند و هر مرتبه با شکست مواجه شده‌اند و می‌بینیم که باز هم در محاسبات خود دچار اشتباه می‌شوند.

وی گفت: جنایتکاران و مستکبران دنیای غرب در روزهای آغازین انقلاب افراد و عناصر خودفروخته را مسلح کردند تا مردم را به خاک و خون بکشند و فقط کافی بود در یک فروشگاه یا مغازه‌ای عکس امام (ره) بر سردر آن مغازه بود و آنگاه مردم را به شهادت می‌رساندند، انفجارهایی که در مناطق مختلف ایجاد می‌کردند را مردم ما فراموش نکرده‌اند.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: منافقان و سازمان مجاهدین با جنایت‌هایی که بر علیه ملت خودشان انجام دادند درواقع دشمن را در بحث جنایتکاری، رو سفید کردند، جنایات آن‌ها هنوز از حافظه ملت ما خارج نشده است.

وی خطاب به منافقان و مزدوران استکبار بیان داشت: آنقدر مفلوک و بدبخت شده‌اید که هر مرتبه به یکی از دشمنانِ ملتِ خودتان پناه می‌برید، یک روز به صدام، یک روز به آمریکا و سایر جنایتکاران و امروز هم در آلبانی نشسته‌اید و برای فریب جوانانِ ایرانی برنامه‌ریزی و تصور می‌کنید مردم ایران، گذشته شما را فراموش کرده‌اند! ملت ما، هر تجربه شما را شکست داده و امروز از سر فلاکت، به ترورهای کور روی آورده‌اید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo