×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امضای تفاهم‌نامه همکاری پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و صداو‌سیمای مرکز خلیج‌فارس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در آیین امضای این تفاهم‌نامه بیان کرد: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر آن تأکید دارند، بسیار حائز اهمیت است و اقدامات صورت گرفته نظام را باید برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان بیان کرد.

علیرضا جعفرپور ادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور وظیفه خطیری در تأمین امنیت سبد سوخت کشورمان دارد و این مجموعه برای کشور بسیار حیاتی و با اهمیت است.

وی افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای تأثیرگذار در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس که در خط مقدم مقابله با تحریم‌های استکبار جهانی قرار دارد، نقش بسزایی را ایفا می‌کند و بیان دستاوردهای آن از اهم امور به شمار می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس نیز بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای در این برهه از زمان، یکی از محورهای فعالیت‌های صدا و سیما کمک به پیشرفت کشور است.

مهران جلایی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان پتانسیل‌های مختلفی برای تداعی پیشرفت‌های کشور دارد که نقطه عطف این پیشرفت‌ها پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به شمار می‌رود و بیان دستاوردهای آن ضرورت دارد.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری‌های صنعتی و رسانه‌ای شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس به منظور تبیین فعالیت‌ها و هم‌افزایی ما بین بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان و رسانه ملی به امضا رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo