×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شوراهای اقامه نماز در دستگاهها از حالت کلیشه‌ای خارج شوند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان صبح امروز در شورای اقامه نماز که در سالن جلسات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، مهم‌ترین ماموریت های حاکمیت دینی را اقامه نماز دانست و اظهار داشت: ما امروز در زمینه اقامه نماز در جامعه تکلیف داریم و باید به صورت جدی در این مسیر گام برداریم.

وی در اقامه نماز به دنبال ایجاد فرصت‌هایی برای تحقق اهداف حاکمیت دینی هستیم، ابراز کرد: لازمه اجرا شدن اسناد بالادستی در حوزه اجرای قوانین، تدوین برش استانی و تبدیل آن‌ها به برنامه است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین اقامه نماز کشور، تصریح کرد: باید در حوزه استانی راهبردها، برنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و دستگاه‌های متولی استانی دیده شوند تا برنامه‌های عملیاتی در میان تمام دستگاه‌‌های دولتی و حاکمیتی تدوین و اجرا شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تشریح کرد: اتصال چهار نظام مسجد، خانواده، سیستم آموزشی و ورزش و جوانان مهم‌ترین ارکان اجرای برنامه‌ها هستند و باید در تدوین برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها این سه نظام به صورت ویژه در نظر گرفته شوند.

وی، ضمن پرهیز از برگزاری جلسات بدون خروجی در حوزه اقامه نماز در دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: شوراهای اقامه نماز در دستگاه‌ها باید از حالت کلیشه خارج شوند و به تاثیرگذاری و خروجی آن‌ها تاکید ویژه‌ای شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، نظارت و پیگیری مستمر را یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذاری جلسات اقامه نماز دانست و تصریح کرد: رسانه ملی می‌تواند در حوزه اقامه نماز بسیار موثر باشد که باید به صورت جدی وارد میدان شوند.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo