×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مادر گرامی شهیدان «دادخدایی» آسمانی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مرحومه مغفوره «گوهر احمدی» مادر گرامی شهیدان «علیرضا و محمدرضا دادخدایی» از شهدای گرانقدر شهرستان بندرعباس روز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست
پیکر مطهر این اسوه ایستادگی ساعت ۱۲:۰۰ ظهر پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه، تشییع و در جوار زیارتگاه حضرت ابوالفضل(ع) روستای سنگ بند از توابع بخش رودخانه شهرستان رودان به خاک سپرده خواهد شد.
عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و محمد رحیمی‌نژاد نخلی رئیس بنیاد شهرستان بندرعباس درگذشت این اسوه شکیبایی و پایداری را به خانواده‌های شاهد، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستانهای بندرعباس و رودان تسلیت گفتند و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند مسئلت کردند.

شهید «علیرضا دادخدایی» ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۳۹ در شهرستان آبادان دیده به جهان گشود و دوم فروردین ۱۳۶۱ در دشت عباس موسیان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «محمدرضا دادخدایی» چهارم خرداد ۱۳۴۶ در شهرستان آبادان دیده به جهان گشود و ۲۹ تیرماه ۱۳۶۱ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به دست و پا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo