×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساخت تقاطع غیر همسطح محور شهید رجایی بندرعباس آغاز شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، بالاخره پروژه ساخت تقاطع غیرهمسطح محور شهید رجایی بندرعباس حد فاصل میدان شهدای رادار (میدان سایت) صبح امروز آغاز شد.

هزینه ۴۵۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات دولتی و صنایع غرب بندرعباس تأمین می‌شود.

این تقاطع دارای یک مسیر زیرگذر، روگذر و خروجی روگذر است که موجب کنترل ترافیک ورودی شهر بندرعباس، از سمت شهرستان سیرجان می‌شود و امکان تردد آسان خودروهای سنگین برای ورود به جاده بندر شهید رجایی را فراهم می‌کند.

اکنون کل ترافیک ورودی به جاده بندر شهید رجایی به پیرامون یک میدان هدایت می‌شود که وضعیت بسیار بدی دارد و خودروهای سبک و سنگین برای عبور از این معبر، با ترافیک درهم پیچیده‌ای مواجه می‌شوند که زیبنده بندرعباس به عنوان پایتخت تجاری کشور نیست.

به گفته مهدی دوستی استاندار هرمزگان، قرار است بخشی از اعتبار اجرای این پروژه از سوی سازمان بنادر و دریانوردی تأمین شود چرا که بیشترین فشار بر این محور ناشی از تردد خودروها به مقصد یا مبدا بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر و بندرلنگه هستند.

به گزارش فارس، ترانشه حاجی‌آباد در ۵ کیلومتری شمال شهرستان حاجی‌آباد نیز یکی دیگر از نقاط فوق بحرانی کریدور شمال – جنوب کشور است که ضرورت دارد نمایندگان استان در مجلس و نیز استاندار هرمزگان، سازمان بنادر و دریانوردی را پای کار این معبر یک کیلومتری بیاورند تا این جاده وضعیت مناسبی به خود بگیرد و از دهها تصادف و واژگونی ماهانه خودروهای سنگین که عمدتا حاوی بار به سمت بندر شهید رجایی و یا حامل بار از مبدا بنادر هرمزگان هستند، جلوگیری شود.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo