×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
رمز غبله بر توطئه‌های دشمن، حضور پرشور در مراسم ۱۳ آبان است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، بیانیه بسیج رسانه استان هرمزگان بمناسبت ۱۳ آبان

متن بیانیه :

بسم الله الحمن الرحیم

رخدادها و حوادث تأثیرگذار ۱۳ آبان در سه مقطع خاص، بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضدامریکایی و استکبار‌ستیزی ملت ایران بوده و نشان دهنده اهمیت راهبردی و تاریخ ساز این مصاف بزرگ است.

تبیین و تحلیل واقع‌بینانه و آینده‌نگرانه رویارویی «انقلاب اسلامی» و «نظام سلطه گر امریکا» از حساسیت ویژه دوره تاریخی حاضر حکایت می‌کند، به گونه‌ای که با قاطعیت می توان گفت: امروزه انگیزه و اراده استکبارستیزی در ملت ایران از دهه های گذشته بیشتر شده است و این به دلیل توالی نیرنگ ها و توطئه ها و خباثت های این رژیم جنایتکار بر علیه ملت های آزاده جهان بویژه ملت رشید ایران بوده است.

‘زنده ماندن’ و فراگیری شعار ‘مرگ برامریکا’ درفضای ملی، منطقه‌ای وحتی جهانی نشانگر پویایی ندای ابراهیمیِ خمینی بت شکن در روند حرکت ملت‌های حق طلب و استکبارستیز خواهد بود.

گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در اردوگاه فکری و محاسباتی انقلاب اسلامی و نظام سلطه معیاری مؤثر و تعیین کننده در سنجش پایداری بر هویت گذشته به شمار می‌رود.

از سوی دیگر مقابله هوشمندانه با نقشه‌ها و توطئه‌های جدید امریکا نیازمند تمسک و پای بندی به همان منطق استواری است که امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) درسالیان گذشته در مصاف با ایالات متحده تعریف و تبیین کرده‌اند و ملت ایران براساس آن همچنان شعار ‘مرگ بر امریکا’ را زنده نگه داشته و موضع خود را در مبارزه بی امان با این جرسومه فساد قرار داده است.

سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و تکریم و تجلیل اراده و مجاهدت‌های تاریخ‌ساز و الهام‌بخش ملت غیور ایران در ستیز با شیطان بزرگ، بر حضور قاطع، حداکثری و دشمن شکن مردم ولایتمدار استان هرمزگان تاکید داشته و فرمول غلبه بر آشوب ها و ناآرامی های اخیر را حضور مردمی و سرکشیدن فریاد رسا بر علیه امریکا [به عنوان سرمنشا همه خباثت ها] در راهپیمایی ۱۳ آبان می داند.

از این رو سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه،جوانان و نوجوانان، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور منسجم و دشمن شکن خود را به نمایش خواهند گذاشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo