×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
رفع تصرف ۳۹۸ هکتار از اراضی ملی در استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مجتبی قهرمانی در گفتگویی خبری با اعلام اینکه ارزش تقریبی اراضی اعاده شده بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال است، اظهار کرد: این رفع تصرفات به دستور مقام قضایی و توسط یگان های حفاظت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منطقه آزاد قشم و ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی انجام شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین با دستور قضایی بیش از ۳۹۹ هزار مترمربع از اراضی حریم شصت متری دریا نیز در این مدت توسط سازمان منابع طبیعی و آب منطقه ای، آزادسازی شده است.

قهرمانی در ادامه، میزان رفع تصرفات اراضی کشاورزی از ابتدای امسال را مساحتی بیش از ۲۸۶ هزار مترمربع و در ۲۰۷ قطعه زمین اعلام کرد.

مقام عالی قضایی استان هرمزگان ضمن تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور صیانت از اراضی ملی و همچنین شتاب‌بخشی و هدف‌گذاری در تثبیت مالکیت‌ها گفت: در راستای اجرای مفاد قانون؛ مواردی نظیر تکمیل طرح کاداستر اراضی کشاورزی، تثبیت مالکیت‌ها، ارائه به موقع دعاوی، اظهار دفاعیات مستدل و مستندسازی از دلایل و موارد ادعایی به منظور تسریع در برخورد قانونی با متجاوزان و افراد سودجو راهگشا خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان بر اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی به گزارش سریع و به موقع تخلفات با هدف شتاب بخشی به روند رسیدگی‌های قضایی و صیانت از حقوق بیت‌المال تأکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo