×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هدف از استاندارد باید افزایش رضایت مشتری و افزایش سهم در بازارهای جهانی باشد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ظهر امروز در همایش آشنایی با استانداردهای بین المللی که با همکاری اداره کل استاندارد هرمزگان و شرکت نفت پاساردگاد برگزار شد، اظهار کرد: استاندارد به معنای واقعی آن باید زمینه‌ساز توسعه پایدار بوده و با هدف توجه به نسل‌های آینده و جلوگیری از نابودی محیط  زیست توسعه یابد.

وی با بیان این که هدف از استاندارد نیز باید افزایش رضایت مشتری و دسترسی به بازارهای جدید و افزایش سهم در بازار باشد، عنوان کرد: ارتقای پارامترهای مدنظر در استانداردهای تخصصی از جمله اموری است که باید با همکاری فعالان هر صنف و بخش تدوین و اجرایی شود.

 

این استاد دانشگاه از استان هرمزگان به عنوان استانی مهم در رعایت استانداردها و پیشانی اجرای سیاست‌های مرتبط با استاندارد در واردات و صادرات یاد کرد و بیان داشت: کانون‌های صادراتی کشور که دروازه‌های ورود و خروج کالا به کشور بشمار می‌آیند، باید در زمینه کنترل کیفیت کالاهای وارداتی و نیز رعایت استانداردهای بین المللی در زمینه صادرات، دقت نظر کافی را داشته باشند تا از اصالت و نام ایران در حوزه‌های تجاری صیانت شود.

دکتر کامرانی گفت: صادرکنندگان نمونه در حفظ نام و جایگاه ایران در تجارت بین المللی نقشی مهم و کلیدی دارند و این نقش با نظارت استاندارد و ارتقای پارامترهای استاندارد به صورت سالانه و دوره‌ای حفظ و حراست خواهد شد.

وی یکی دیگر از محورهای مرتبط با رعایت استاندارد را نیز استفاده بهینه عنوان و افزود: رعایت استانداردها در تولید سبب حفظ منابع ملی و نیز اقتصاد ملی خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo