×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیشرفت صنعت موشکی کشور را مدیون تفکر طهرانی‌مقدم‌ها هستیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: این روزها رونمایی‌های جدیدی از موشک‌های بی‌نظیر ایران در دنیا ثبت می‌شود که به فرموده فرمانده هوا و فضای کشورمان چند نسل باید کار کنند تا به این پیشرفت دست پیدا کنند.

وی همچنین به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران توسط مجلس خبرگان اشاره کرد و بیان داشت: در دنیای امروز فقط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اصل نظام و قانون اساسی خودش را به رای ملت گذاشته است و هیچ کدام از کشورهای مدعی دموکراسی در غرب این کار را نکرده است.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: عده ای بی اطلاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر این ادعا هستند که باید این قانون اساسی بعد از گذشت ۴۳ سال عوض شود و دوباره به رای گذاشته شود اما باید بدانند این قانون بازیچه نیست و مورد قبول نظام و مردم است و احکام و قوانین به واسطه آن شکل می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات فتح بستان و سوسنگرد ابراز داشت: جرقه اولیه پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس از عملیات سوسنگرد شروع شد که این مقدمه ای برای آزادسازی خرمشهر بود.

ارتباط جوانان با کتاب، رمز گشودن همه مشکلات

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: امروز در حوزه جنگ نرم مهم‌ترین ابزار ما دانش است و کتاب و کتابخوانی وسیله دانش افروزی است؛ هر جامعه ای که مردم آن با کتاب انس بگیرند، می تواند جامعه ای متعالی و در سطح عالیِ پیشرفت باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: امروز در حوزه جنگ نرم مهم‌ترین ابزار ما دانش است و کتاب و کتابخوانی وسیله دانش افروزی است؛ هر جامعه ای که مردم آن با کتاب انس بگیرند، می تواند جامعه ای متعالی و در سطح عالیِ پیشرفت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده یادآور شد: امروز رمز گشودن همه مشکلات، ارتباط  جوانان ما با کتاب است و مردم ما باید با کتاب و کتابخوانی انس بگیرند و این یار مهربان را رها نکنند.

وی تاکید کرد: باید سرانه کتاب و کتابخوانی را در استان گسترش دهیم و زمینه‌های ارتباط جوانانمان را با کتاب و کتابخوانی در مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاه ها افزایش دهیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: جوانان امروز بدانند تهدیدهای داخلی و خارجی متوجه آن‌ها است البته دشمنان بدانند جوانان ما همیشه در صحنه هستند و حتی جوانانی که در آشوب‌ها هم از روی ناآگاهی ورود کردند، یک روز همین‌ها سرمایه ملت و مملکت می‌شوند و به فرمایش فرمانده سپاه پاسداران با همین ها به جنگ دشمنان می رویم.

وی در پایان به حضور پاپ رهبرکاتولیک جهان در کشورهمسایه بحرین اشاره کرد و گفت: شما با حضور خودتان در این جزیره  به دولتی که به مردم خود ظلم و ستم می‌کند و نخستین حقوق انسانی را در این کشور نادیده می‌گیرد، مشروعیت دادید و این، زیبنده نبود با حضور خودتان مُهر تایید بگذارید.

منبع خبر : خبر گزاری ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo