×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نرخ جدید کرایه تاکسی از امروز اجرا می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین سعید حسینی‌پور در تشریح مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر مبنی بر افزایش نرخ تاکسی و اتوبوس، بیان کرد: پس از مصوبه شورای شهر و تأییدیه فرمانداری بندرعباس و همچنین تأییدیه شورای هماهنگی ترافیک استان، نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس ابلاغ شد.

حسینی‌پور با بیان اینکه در بخش تاکسیرانی  ۱۶ خط در شهر بندرعباس فعالیت دارد، افزود: افزایش نرخ تاکسی در تمامی این خطوط با در نظر گرفتن همه جوانب، اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری بندرعباس به‌طور میانگین 22 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: این افزایش نرخ در برخی از مسیرها با افزایش کمتر و در برخی دیگر نیز با افزایش بیشتری همراه بوده و از ابتدای دی‌ماه جاری نیز اجرا می‌شود.

وی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری نیز بر اساس همین مصوبه شورای اسلامی شهر از ابتدای دی‌ماه اجرایی شده که بر این اساس، کرایه جابجایی مسافر در تمام مسيرها به ازای هر نفر 10 هزار ريال است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار راننده تاکسی در شهر بندرعباس وجود دارد، گفت: با توجه به تعداد رانندگان تاکسی و با توجه به تأمین مالی خانواده این رانندگان از این مسیر، با جمعیتی در حدود ۲۰ هزار نفر شهروند روبرو هستیم که رفاه زندگی آن‌ها ارتباط مستقیم با افزایش نرخ کرایه تاکسی دارد.


انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.