×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
بندرگاه سیریک به مبدأ ترانزیت کالا به کشورهای همسایه شرقی و شمال شرقی تبدیل می‌شود+ عکس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی در حاشیه این بازدید با اشاره به خلأ بندرگاه مهم و بزرگ در حد فاصل بندرعباس تا چابهار گفت: تقویت بندرگاه سیریک برای جبران این کمبود در عرصه تجارت دریایی یک ضرورت است و افزایش رویه های شبه رویه ملوانی این بندرگاه که تجارت خرد محسوب می شد آغاز تحول بندری سیریک است.

وی افزود: با احصا این مشکل، در حال حاضر برای بندرگاه سیریک برای رویه‌های مختلفی همچون ترانزیت، واردات و صادرات مجوز صادر شده و در مرحله فراخوان جذب سرمایه‌گذار است که پیشنهاد میکنیم سرمایه گذاران با توجه به انعطاف پذیری بسیار مناسبی که برای این حوزه وجود دارد به این بندرگاه توجه کنند.

استاندار هرمزگان گفت: بندرگاه سیریک پتانسیل بی نظیری دارد، حجم زیادی از کالا که از سایر بنادر به کشورهای همسایه شرقی و شمال شرقی به ویژه کشور افغانستان صادر می‌شود می‌تواند از مبدأ سیریک انجام شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از طرح‌های توسعه در حال انجام با توجه به اعتبارات تامین شده تا ۶ ماهه آینده تکمیل خواهند شد تا این بندرگاه مهم از حالت موقتی خارج شود و امیدوارم با انجام این طرح‌ها شاهد افزایش چند ده درصدی ترانزیت، واردات و صادرات باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo