×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
سپاه هرمزگان با ۷۳۵ برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار اباذر سالاری عصر چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج بیان داشت: برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه جاری تا پنجم آذرماه در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی، خدمت رسانی، اشتغالزایی، عمرانی، فرهنگی و حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: در هفته بسیج بیش از یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی بسیج سازندگی به مناطق محروم و دوره افتاده هرمزگان اعزام می‌شوند و به خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف همچون احداث منزل محرومان و مددجویان، آبرسانی به روستاها و اجرای طرح‌های راه‌سازی می‌پردازند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: همچنین در پنجم آذرماه امسال همزمان با سالروز تشکیل بسیج، تجمع سراسری بسیجیان با حضور ۱۰ هزار نفری قشرهای بسیجی در سطح استان برگزار می‌شود که این نشانه مظهر مقاومت و اقتدار ملی ما است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از بسیج به عنوان یادگار امام راحل یاد کرد و افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره مورد عنایت الهی و مردم بوده و تبلور با مردم بودن است و هر کسی که دلش برای میهن، ارزش‌ها و انقلاب بتپد، بسیجی است چه سازماندهی شده باشد و چه در دل خویش باور و اعتقاد به آن داشته باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر در کشورمان تصریح کرد: دشمن برای انتقام از مردم حوادثی مانند شاهچراغ را به بارآورد که در واقع با این شیطنت‌ها بدنبال تجزیه کشورمان بوده اما در واقع این‌ها از ایران قوی می‌ترسند.

سردار سالاری گفت: بسیج میدان‌دار عرصه‌های سخت و شاه کلید حرکت این نظام و انقلاب است و این افتخار را دارد که برای امنیت و آرامش مردم کشورمان تا پای جان بایستد و امیدواریم با وحدت و انسجام بیشتر بتوانیم مشت آهنینی در مقابل توطئه‌های دشمنان باشیم.

وی با توجه به اینکه هیچ بُن‌بستی برای این شجره طیبه و اثرگذار در جامعه وجود ندارد، یادآور شد: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس تبدیل به یک مجموعه تخصصی خدمتگذار در جامعه شد و امروز ۲۲ قشر تخصصی در بسیج ساماندهی شده است که همواره منشأ خیر و برکت برای کشورمان هستند.

سردار سالاری به در پیش بودن چهل و سومین سال تولد بسیج اشاره و گفت: بسیج در ابتدای انقلاب در نظم بخشی به کشور، در ۸ سال دفاع مقدس نقشی پررنگ و جانانه ایفا کرد و بسیج مقابل آنانی که آمده بودند تا ۷۲ ساعته ایران را تصرف کنند، بسیج سینه سپر کرد و به دانشگاهی انسان ساز بدل شد که سند گویای حقانیت ملت ایران شد.

وی حفظ اقتدار و تمامیت ارضی کشورمان را محصول مقاومت مردم در قالب بسیج عمومی کشور در دوران جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: خانواده‌های شهدای یک شهید و دو شهید و سه شهید و چهار شهید و حتی خانواده‌هایی با شهدای بیشتر به مانند خانواده شهیده فاطمه نیک با ۹ شهید عمدتاً بسیجی نشانه باورمندی مردم ما به ارزش‌ها است.

فرمانده سپاه هرمزگان تأکید کرد: از آنجایی که منافع ملی مورد هجمه دشمن واقع شده و عده‌ای نیز از این ناامنی‌ها در کشور به دنبال منافع شخصی خود هستند، وظیفه داریم برای امنیت و آرامش کشور، تا پای جان پای کار باشیم. ما امیدواریم به این دولت خدمتگذار بتواند مشکلات مردم را رفع کند و با انسجام و وحدت بتوانیم مشت آهنینی باشیم در مقابل دشمنان این نظام.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo