×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
قضات بازنشسته سند افتخار دستگاه قضایی هستند

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان ، آئین تجلیل ازدو تن از قضات بازنشسته دستگاه قضایی استان با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، معاونین دادگستری و قضات محاکم تجدیدنظر استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در جریان برگزاری این مراسم ، با قدردانی از زحمات قضات بازنشسته دادگستری استان هرمزگان ، این پیشکسوتان را سرمایه های معنوی و سند افتخاری برای دستگاه قضایی برشمرد.

وی با بیان این مطلب که تقوای الهی معیار سعادتمندی انسان است، خاطرنشان کرد: حجم فعالیت های گسترده و تلاش های صورت گرفته در مجموعه دستگاه قضایی ، مجاهدتی بزرگ و از مصادیق تقوای الهی است که از اجر و منزلت والایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین با اشاره به اینکه تقوا در عملکرد و مراقبت نفس؛ مهمترین شاخص های قضاوت اسلامی و بسترساز جلب رضایتمندی مردم است، تصریح کرد: قضات گرانقدری که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، افراد ارزشمندی هستند که در سایه تقوای الهی و مراقبت نفس، موفق گردیدند ضمن دوری از هرگونه خطا و لغزش و پس از سی سال مجاهدت و تلاش ثمربخش در راه خدمت به مردم، این آزمون خطیر را با موفقیت به سرانجام مقصود رسانند.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس توسط رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تلاش های صادقانه سید محمد موسوی و محمد مشایخی، دو تن از قضات بازنشسته محاکم تجدیدنظر استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.