×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسیجی‌ها در صف اولِ فداییان ملت هستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته بندرعباس به جایگاه بسیج اشاره کرد و با این پرسش که بسیج چرا مورد خشم و بی رحمی دشمنان اسلام است، افزود: بسیج بازوی ملت و برخواسته از دل مردم است، و به تعبیر امام خمینی(ره) بسیح مدرسه عشق است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: اولین بسیجی و مقتدای بسیج خود حضرت امیرالمومنین(ع) است که هرجا مردم به او نیاز داشتند برای خدمت به مردم آبرو می‌گذاشتند، آیا سزاور است این بسیج که الگوی خود را امام علی(ع) قرار داده این چنین در آشوب‌های عده‌ای فتنه‌گر مورد بی‌مهری قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده در این رابطه به جنایت‌های اخیر آشوب‌گران اشاره کرد و ادامه داد: در هر قشری از جامعه یکسری افراد حتی در برخی ادارات، نفوذی هستند و در این آشوب‌ها نوک پیکان دشمن علیه رهبری، سپاه و بسیج قرار گرفته و یکسری افرادِ بی‌ریشه به بسیج توهین می‌کنند درحالی که بسیج ریشه در ولایت اهل بیت(ع)، انقلاب و جامعه دارد.

وی هم‌چنین خطاب به لیدرهای آشوب‌گران گفت: شماها ریشه ندارید، این جنایت‌های شما با کدام اصول انسانی سازگار است، انقلاب اسلامی ایران با نام خدا از مساجد و حسینیه‌ها شروع شده اما شما در این کشور با شکستن هنجارهای دینی و با فحش و ناسزا به جنگ مقدسات آمده‌اید.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: بوی تعفن خیزشِ دروغین‌شان از همین شعارها و توهین‌های زشت نسبت به ارزش‌های اسلام و آتش زدن مساجد پیدا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده در تشریح ابعاد جنگ ترکیبی نیز بیان کرد: در این جنگ دشمن اقتصاد ملت را نشانه گرفته و با تهدید بازاریان از سوی عده‌ای از لیدرها و فریب‌خوردگانشان، معیشت مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن در یک نبرد رسانه‌ای و با موج سواری بر روی برخی نارضایتی‌ها دست به فریب و کشته‌سازی‌های دروغین زده و با هدف ایجاد ناامنی امنیت کشور را هدف قرار داده است، افزود: رسانه‌های انقلابی ما در این جنگ تمام عیار در مقابل دشمن قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خطاب به خانواده‌ها گفت: یکی از مشکلاتی که امروز در حوزه خانواده وجود گسست بین فرزندان و والدین است، نباید در دام دشمنان گرفتار شویم، مراقب جوانان خود باشید.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده سومین هدف دشمن در جنگ ترکیبی به جنگ نیروهای کلاسیک نظامی اشاره کرد و افزود: روزهای انقلاب اسلامی گروه‌های مختلف منافقین کشور را به سمت ناامنی سوق می‌دادند و ما آن روزها درگیرهای شدیدی داشتیم امروز نیز جریانات رسانه‌ای دشمن همه دست به دست هم داده و دنبال ایجاد ناامنی هستند.

وی در این رابطه بیان کرد: امروز دشمن با شناخت از سطح توانمندی نظامی ایران جرات حمله ندارد و حتی این را هم می‌داند که نمی‌تواند انقلاب اسلامی ایران تهدید نظامی کند، لذا به دنبال این است که ایران را در درون مرزهای خود محصور کند، قدرت عمل را از انقلاب اسلامی بگیرد، فضای یاس و ناامیدی را در جامعه تشدید کند و در یک کلام دشمن به دنبال تحقق اهداف کوتاه‌مدت خود است.

امام جمعه بندرعباس در پایان سخنان خود با اشاره به این مطلب که؛ طبق اطلاعات امنیتی استان، غالب کسانی که دستگیر شده‌اند لیدرهای آن‌ها هرمزگانی نیستند، بلکه افرادی سازمان یافته از استان‌های دیگر هستند که در خارج از کشور آموزش دیده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمن مثل گذشته در این مرحله فتنه جدید و ترکیبی مایوس شده و صلابت این انقلاب و ملت بیش از گذشته به رخ کشیده خواهد شد.

منبع خبر : خبر گزاری ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo