×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
توسعه ساحل یکی از اولویتهای شهرداری بندرعباس است / احداث بلوار ساحلی شرقی در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی نوبانی با اشاره به اینکه احداث بلوار ساحلی شرق بندرعباس کار بزرگی برای این شهر است، بیان کرد: توسعه سواحل برای فراهم کردن زمینه بیشتر استفاده شهروندان یکی از اولویت‌های ما در شهر بندرعباس است.

شهردار بندرعباس گفت: بلوار ساحلی شرق بندرعباس به‌طول ۱۳ کیلومتر در ضلع شرقی شهر بندرعباس به‌منظور دسترسی به سواحل بکر این منطقه، توسعه گردشگری، استفاده مناسب از دریا و تامین امنیت منطقه شرق بندرعباس توسط شهرداری اجرا شده است.

نوبانی تصریح کرد: این بلوار که به ساحل مکران مشرف است با ۱۳ کیلومتر طول و عرض ۱۱۰متر شامل دو مسیر کندرو ۹ متری، دو مسیرتندرو۱۴ متری، پیاده رو، دو مسیر۶ متری دوچرخه سواری و همچنان دو طرف ۱۹ متر فضای سبز و نورپردازی به منظور دسترسی آسان شهروندان احداث شده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: امتداد این جاده در فاز آنتی به طول ۱۰ کیلومتر به عرض ۲۵ متر آسفالت در دو مسیر رفت و برگشت انجام شده است.

شهردار بندرعباس گفت: در حال حاضر پروژه ساحلی شرق بندرعباس حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ۳ فاز بعنوان بزرگترین بلوار ساحلی و توریستی خاورمیانه درحال اجرا است که امیدوارم با اتمام این پروژه در آینده ی نزدیک شاهد یکی از زیباترین و پر جاذبه‌‌ترین بلوار ساحلی در کشور در شهر بندرعباس باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo