×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست مدیر کل بنیاد هرمزگان با رئیس اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عطا ناوکی به اتفاق غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان یکشنبه ۲۹ آبان‌ماه طی نشست با مرتضی سالاری سردری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و گفت: ظرفیت اداره بنادر و دریانوردی در این شهرستان یک ظرفیت استثنایی است، لیکن انتظار داریم نگاه این مجموعه در خدمت‌رسانی به ایثارگران ویژه باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان عنوان کرد: تعدادی از فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان که رشته تحصیلی آنان مرتبط با اداره بنادر و دریانوردی است متقاضی اشتغال هستند، امید می‌رود در این زمینه مساعدت لازم انجام شود.
ناوکی خواستار مطالبات اجتماعی به ایثارگران مشکل‎‌دار شد، که در این نشست مرتضی سالاری‌سردری رئیس اداره بنادر شهرستان بندرلنگه نیز ضمن اعلام امادگی خود، گفت: با افتخار موضوع خدمت‌رسانی به ایثارگران را در اولویت کار قرار خواهیم داد و در این زمینه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان اقدامات خوبی انجام خواهیم داد.
در پایان نشست فوق‌الذکر لیست اسامی فرزندان شاهد و ایثارگر متقاضی اشتغال، به‌ اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه تحویل داده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo