×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
انسداد مسیر باند رفت بندرخمیر به بندرلنگه محدوده پل غار

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهرداد حسن زاده چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران از اعلام آماده باش از سوی استاندار هرمزگان به تمام اعضای ستاد بحران بندرعباس و شهرستان‌های غرب استان در پی وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری خبر داد و گفت: خوشبختانه این زلزله خسارتی جانی و مصدومیتی نداشته است.

حسن زاده در خصوص جزئیات زلزله عصر چهارشنبه در کنگ گفت: در پی وقوع این زلزله به دستور استاندار هرمزگان تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان بندرعباس و شهرستان‌های غرب استان به حالت آماده باش در آمده‌اند.

وی افزود: مطابق آخرین اطلاعات به دست آمده تاکنون زلزله موجب انسداد مسیر باند رفت بندرخمیر به بندرلنگه محدوده پل غار شده است که عوامل راهداری با تجهیزات کامل در محل حاضر شده‌اند و مسیر به زودی بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله سبب قطعی برق در برخی از روستاهای شهرستان بندرلنگه شده است که عوامل فنی اتفاقات برق در منطقه حضور دارند و این مشکل نیز به سرعت رفع خواهد شد.

حسن زاده تصریح کرد: خوشبختانه این زمین لرزه مهیب خسارت جانی و مصدومیتی در پی نداشته است همچنین خسارت مالی نیز تاکنون گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ستاد بحران شهرستان بندرلنگه تشکیل شده و به محض دریافت اطلاعات بیشتر، موارد به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo