×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ستون‌های جامعه اسلامی با ایثار و شهادت مستحکم شده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی عصر جمعه همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها، با حضور در منزل شهید ابراهیم پایان از شهدای والامقام روحانیِ استان، ضمن دیدار با خانواده این شهید از همسر و فرزندان وی تجلیل کرد.

دوستی تاکید بر تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، اظهارداشت: همه ما مدیون مجاهدت‌های شهیدان والامقام هستیم و اینکه امروز برای توسعه و پیشرفت کشور و تحقق ایران قوی تلاش می‌کنیم به پشتوانه رشادت‌های شهیدان برای امنیت و تمامیت میهن اسلامی است.

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و قیاس آن با شهادت، افزود: امروز کشور و نظام مقدس اسلامی به عنوان امانتی گرانبها از شهیدان به دست ما سپرده شده و ما نیز بایستی در حفظ، حراست و بالندگی آن، هر آنچه در توان داریم را به میدان بیاوریم.

دوستی خاطرنشان‌کرد: ستون‌های جامعه اسلامی با ایثار و شهادت استحکام پیدا کرده و امروزه جریاناتی در صدد هستند تا به این فرهنگ غنی آسیب بزنند که حفظ وحراست از آن وظیفه‌ای همگانی برای تضمین آینده ایران عزیز است.

گفتی است: حجت‌الاسلام شهید ابراهیم پایان از شهدای قدسی‌مقام ۸ سال دفاع مقدس است که با وجود داشتن ۷ فرزند به عنوان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و چهارم شهریور ۱۳۶۰، در اهواز بر اثر اصابت ترکش خمپاره، به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مزار ملکوتی این شهید والامقام به همراه دو برادر شهیدش اسحق و رضا پایان در روستای تازیان بالا از توابع شهرستان بندرعباس قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo