×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرصت‌ها و ظرفیت‌های دریایی را به فرهنگ عمومی تبدیل خواهیم کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح امروز در دیدار شورای امور هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، استان هرمزگان را نبض اقتصاد کشور دانست و اظهارداشت: دشمنان بیش از استان‌های دیگر روی استان هرمزگان تمرکز داشتند که خوشبختانه با تدبیر مدیران و فعالان در صنف حمل و نقل، هیچگونه وقفه‌ای در چرخ حرکت اقتصادی کشور ایجاد نشد.

وی، هرمزگان را در حوزه حمل و نقل را یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور دانست و عنوان کرد: حمل و نقل ریلی و جاده‌ای هرمزگان بار اصلی کشور را به دوش می‌کشد، به همین جهت در حوزه‌های ریلی، هوایی، زمینی و دریایی نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم‌.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، ابراز کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های دریایی باید به یک فرهنگ عمومی و مردمی تبدیل شود به همین جهت این مهم در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ‌سازی، تصریح کرد: ابنیه و معماری استان هرمزگان نیازمند پیوست فرهنگی است و به واسطه چندبعدی بودن فعالیت‌های فرهنگی، نیازمند به میدان آمدن تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه هستیم.

وی، با اشاره به ظرفیت‌های فرودگاهی هرمزگان در حوزه حمل و نقل هوایی و فرودگاه‌ها، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان یک استان گردشگر پذیر محسوب می‌شود که اگر توسعه زیرساخت‌های هوایی در دستور کار قرار گیرد، جذابیت‌های سرمایه‌گذاری خوبی را برای حضور سرمایه‌گذاران و گردشگران ایجاد می‌کند.

امام جمعه بندرعباس، مسکن را یکی از مهم‌ترین بخش‌های مورد تاکید استان هرمزگان دانست و تشریح کرد: بخش مسکن و راه ۲ مورد از سه اولویت مهم استان هرمزگان محسوب می‌شوند چراکه از اهمیت ویژه‌ای برای تحقق توسعه پایدار محسوب می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo