×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۷۱۷ هکتار از اراضی ملی در شهرستان بندرخمیر رفع تصرف شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مجتبی قهرمانی اظهارداشت: با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم اهتمام هر چه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی‌، به دستور رئیس حوزه قضایی بندرخمیر، ۷۱۷ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

قهرمانی تصریح کرد: رفع تصرف این زمین‌ها پس از صدور احکام قطعی توسط دادگاه بدوی شهرستان بندرخمیر و شعبه ویژه مرکز استان مبنی بر خلع ید متصرفان به دلیل احراز نشدن مالکیت و تأیید آن در دادگاه تجدیدنظر، انجام شده است.

وی ارزش تقریبی این زمین‌ها را افزون بر ۱۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با حضور رئیس حوزه قضایی شهرستان بندرخمیر در محل و پس از رفع تصرف توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی و دیگر ادارات متولی، این زمین ها به بیت المال بازگردانده شد.

قهرمانی با تأکید بر لزوم برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی و دولتی، یادآور شد: در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده زمین‌های تصرف شده در استان، تدابیر لازم اتخاذ شده است و قانون شکنان به سرعت مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی اولویت مهم و اساسی دستگاه قضایی استان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی، برخورد قاطع دستگاه قضایی را به همراه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo