×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید بر لزوم مهارت‌آموزی به جوانان و نوجوانان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین نازنین شیبانی تذرجی همچنین یکی از درخواست های از اعضای فراکسیون زنان مجلس اختصاص سهمیه به بانوان در زمینه رای اعتماد به کابینه دانست و تصریح کرد:اکنون نیز این موضوع با توجه به نگاه دولت از ۳۰درصدی پست های مدیریتی به زنان باید هرچه سریعتر محقق شود چراکه معتقدم در نگاه به جامعه زنان کوتاهی صورت گرفته و باید جبران شود.

وی دربخش دیگر با اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به مشکل صندوق های تامین اجتماعی در بخش بیمه زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت محدودیت‌های سنی برای بازنشستگی وجوددارد اما بسیاری زنان صنعتگر ۲سال است که با مشکل بیمه مواجعه شده اند امیدواریم این مساله هرچه زودتر حل شود.

در ادامه این نشست مشاوراستانداردرامورزنان استان هرمزگان بر لزوم توانمندسازی بانوان تاکید کرد و گفت: باید در آموزش سرمایه‌گذاری کنیم و در راستای ارتقای سطح توانمندی سازی زنان تلاش شو دچرا امروزه مهمترین مشکل معیشت مردم است؛ طرحی که دراستان هرمزگان با راه اندازی خانه های توانمند سازی یکی از برنامه های کلان دفتر اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان بوده است.

وی در ادامه این نشست تاکید کرد : باید برای زنان نقش ویژه‌ای در عرصه سیاسی اجتماعی و اقتصادی قائل شد بنابراین باید در ساختار اداری جایگاهی برای زنان تعریف شود. همچنین باید از درآمد اختصاصی هر استان مقداری به زنان سرپرست‌خانوار و بدسرپرست داده شود.

وی درپایان از حضور اعضای شورای سیاستگذاری زنان استان درمجلس شورای اسلامی خبر دادو گفت: حضور نخبگان و فعالین اقتصادی و اجتماعی میتواند نقطه عطفی برای بررسی مشکلات حوزه زنان استان هرمزگان باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.