×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نفرات برتر سوارکاری جنوب کشور در میناب مشخص شدند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علی پایدار گفت: این مسابقات با شرکت ۲۵ سوارکار در چهار گروه اسب‌های فلات بی امتیاز فلات امتیاز دار، عرب مدرک دار و گروه آزاد برگزار شد.

پایدار افزود: در گروه اسب‌های فلات بی امتیاز، اسب براق با سوارکاری محمد نعیم بحری از بندرلنگه، اسب افعی با سوارکاری فرشید شبتاری و اسب چابک با سوارکاری محمدامین زائرنژاد از میناب به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: در گروه اسب‌های فلات امتیاز دار اسب پرواز پشتکو با سوارکاری مبین سقانژاد از میناب،  و اسب غوغا با سوارکاری ابراهیم رحیمی زاده از کهنوج  واسب مروان با سوارکاری بهنام دهقان زاده از بندرلنگه اول تا سوم شدند.

پایدار تصریح کرد: در گروه اسب‌های عرب مدرک دار، اسب یوهانا سردار با سوارکاری مجید بهزادی از شیراز، اسب آگر با سوارکاری ابراهیم رحیمی زاده از کهنوج و اسب پاپورخان با سوارکاری فرشید شبتاری از میناب اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت سوارکاری استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: در گروه اسب‌های آزاد هم اسب کمان با سوارکاری مانی حیدری، اسب تیزپا با سوارکاری محمدامین زائری نژاد و اسب یاغی با سوارکاری سام کریمی هر سه از میناب اول تا سوم شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo