×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۵۸۷ فروند شناور در هرمزگان ساخته شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسماعیل مکی‌زاده با اشاره به ساخت ۵۸۷ فروند شناور در ۹ ماهه سال جاری در استان افزود: این شناورها در ۶۵ باب کارگاه درون استانی ساخته شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ نوع از انواع گواهینامه دریایی صادر شده که می‌توان به گواهینامه‎های ثبت جدید، صدور گواهینامه‌های حداقل خدمه، ثبت موقت، بین‌المللی امنیت، امنیت موقت، ابطال ثبت، گواهینامه‌های تاییدیه کارگاه و شناورسازی‌های (ساخت و تعمیر شناورها) و غیره اشاره کرد.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میزان صدور گواهینامه در ۹ ماهه سال جاری را نیز ۲ هزار و ۲۷۴ فقره اعلام کرد که این تعداد در مقایسه با سال گذشته که یک‌هزار و ۵۸۷ فقره بوده به ۲۳ درصد افزایش یافته است.

مکی‌زاده گفت: همچنین در ۹ ماهه سال جاری، ۲۸۶ گواهینامه ثبتی شناورهایی که بدنه آنها از نظر انتفاع (قابلیت بهره‌برداری) خارج شده بود، ابطال شد.

وی ادامه داد: موسسه‌های رده بندی معتبر فعال در استان در ۹ ماهه سال جاری تا کنون از ۲ هزار و ۵۱۹ شناور ثبتی استان بازدید کرده‌اند و برای آنها گواهینامه ایمنی صادر شده است.

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تعداد کارگاه‌ها و کارخانه‌های مجاز شناروسازی استان با نظارت اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورها از ۵۲ باب کارگاه در سال ۹۵ به ۶۵ باب در سال جاری رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo