×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان منصوب شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در حکمی حمید باسره را به‌ عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان هرمزگان منصوب کرد.

حمید باسره پیش از این سرپرست کمیته امداد کمیته امداد استان هرمزگان و قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان را بر عهده داشت.

متن حکم سیدمرتضی بختیاری برای انتصاب مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به شرح زیر است:

با استناد به بند(۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده قبلی جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان مدیرکل استان هرمزگان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب می‌‌کنم.

نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره) باید پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و مأموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک‌شوندگان است.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده انتظار می‌رود بر مبنای توصیه موکد معظم له مبنی بر بهره‌گرفتن از نیروهای جوان، مومن و انقلابی و با نصب‌العین قرار دادن بیانات راهبردی ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) گام بردارید.

امید است تحت عنایات حضرت ولی عصر (روحی له الفدا) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فراهم شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo