×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان جولان سارقان مسلح ۶ کیلو طلای مسروقه در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مأمور درشهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهارداشت: اعضای این باند که تحت پیگرد قضائی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و بعنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و … هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، ۴ دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، ۶۰ عددفشنگ جنگی کلاش، ۶۲ عددفشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه زنی، ۴ دستگاه دوربین دید در شب کشف و ۴ دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان عنوان کرد: متهمان به پلیس آگاهی استان انتقال که در بازجویی های اولیه پس از مواجه با دلایل و مستندات متقن و قوی به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست جهت پیشگیری از وقوع سرقت نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی منازل و استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر توجه و جدیت لازم داشته باشند و در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo