×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
ضرورت گسترش جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی استان، با محوریت آسیب شناسی چالش های حوزه فرهنگی و اجتماعی استان، با اشاره اهمیت بر نامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: حوزه اجتماعی و فرهنگی مقوله بسیار مهمی است که غفلت از آن آسیب های جدی دنبال دارد.

وی افزود: معاونت های اجتماعی و فرهنگی دستگاه های اجرایی رسالت مهمی در پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه اجتماعی و فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی دارند. برنامه ریزی ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیازمند همفکری و هم افزایی دستگاه متولی فعال در این بخش است.

کامرانی گفت: گسترش فرهنگ جهاد تبیین در راستای صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی نمودن تبلیغات مسموم دشمنان علیه کشور به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی در بخش های مختلف به همراه داشته است که نیازمند انتقال این دستاوردهای بی بدیل به نسل جوان جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی، افزایش رضایتمندی عمومی تقویت ارتباط با اقشار مختلف مردم از برنامه های مهمی است که دستگاه های اجرایی ضروری است به صورت جدی دنبال کنند.

وی گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به همراه جهاد تبیین به جامعه هدف نظیر دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و اصناف به صورت جدی دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی پتانسیل مهمی در هر جامعه است که ضروری است به صورت جدی تقویت و از تضعیف آن جلوگیری کرد. از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و حوزوی در تدوین برنامه های مرتبط با کاهش آسیب ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی بهره گرفته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo