×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نظام جمهوری اسلامی با اتکا به ولی فقیه، استکبار جهانی را به تنزل کشاند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی روز یکشنبه در آیین اختتامیه نخستین کنگره ملی معبر عشق در جزیره اظهار کرد: ولی فقیه به عنوان رکن اصلی نظام انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن در راس بوده و با اتکا به آن این نظام تاکنون از گزند دسیسه ها در امان مانده است.

وی افزود: همچنین انقلاب اسلامی توانسته با اتکا به ولی فقیه هم اکنون قدرت استکبار جهانی را تنزل داده و این روند همچنان ادامه دارد.

سردار اسدی یادآور شد: طی سه ماه گذشته همه رسانه معاند دنبال مایوس کردن مردم هستند به این نکته توجه ندارند که در جمع درس گرفتگان مکتب حسینی، یاس جایی ندارد.

وی با بیان اینکه در این مدت تمامی پیکان ها به سمت ولی فقیه نشانه رفته است و در رسانه ها هزاران دروغ به خورد جوانان ایرانی داده اند افزود: با توجه آموزه های نهضت حسینی تکلیف مردم انقلابی در خصوص مقابله با این دسیسه ها مشخص شده و این همان تکیه بر استواری و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه است.

نخستین کنگره شهدای غواص جزیره کیش با حمایت مالی از سوی بخش خصوصی و سرمایه گذاران جزیره کیش، حمایت های معنوی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و همت جمعی از اصحاب رسانه کیش برگزار می شود و هر یک از جوامع جزیره از جمله سرمایه گذاران، هتل داران، حمل و نقل، پذیرایی، رسانه ها و فعالان فرهنگی و هنری در برگزاری و حمایت از این کنگره ملی سهیم شده اند.

در ذیل این کنگره جشنواره های مختلفی فرهنگی، ادبی و هنری شامل رسانه، عکس خلاق، فیلم، شعر، داستان، پادکست و دانش اموزی برگزار شده که ۶۵ اثر از ۱۱۲ اثر ارسال شده به جشنواره پوستر ، ۱۴۳ اثر از ۱۵۰ اثر ارسال شده به جشنواره عکس، تمامی ۶۵ اثر ارسالی به بخش فیلم، ۱۴۸ اثر از ۱۸۰ اثر رسیده به بخش جشنواره، ۱۰۵ قطعه از ۱۹۸ اثر ارسالی به بخش شعر و تمام ۲۸ پادکست ارسالی در این مرحله مورد قضاوت داوران قرار گرفتند.

همچنین در مسابقات دانش آموزشی که ویژه مدارس جزیره کیش بود نیز داوران ۹۷۵ اثر نقاشی، ۲۹ اثر نقاشی دیواری و ۲۹۶ اثر دلنوشته را مورد ارزیابی قرار دادند.

دومین روز از آیین اختتامیه این کنگره ملی صبح روز یکشنبه با حضور سرداران جنگ تحمیلی، خانواده‌های شهدا و رزمندگان غواص دفاع مقدس و مسوولان کشوری، لشکری در مرکز بین المللی همایش های جزیره کیش برگزار می شود و در آن علاوه بر برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات سراسری، رتبه های اول مسابقات ورزشی ملی غواصی آزاد و اسکوبای ایران نیز تجلیل شدند.

منبع خبر : خبر گزاری ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo