×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره گیری از ظرفیت های مردمی موانع توسعه کشور را مرتفع می کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی یکشنبه شب در جلسه شورای توسعه تشکل های استان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران و دکتر رادان معاون تشکل های سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به اهمیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: تشکل های اجتماعی به عنوان یک ظرفیت مهم می توانند پل ارتباطی مهمی بین مردم و حکمرانان باشند.

وی افزود: تشکل های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در دولت جایگاه ویژه ای دارند و ریاست محترم جمهور بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد امور کشور تاکید دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم تشکل های اجتماعی اعم از سمن ها و گروههای جهادی در رفع موانع توسعه کشور تقویت این استعداد در استان هرمزگان با جدیت دنبال شود.

کامرانی گفت: مشارکت های اجتماعی در بخش های مختلف در جامعه نهادینه شود و در تحقق این مهم تشکل های اجتماعی نقش بسزایی دارند. نقش، جایگاه و ماموریت های تشکل های اجتماعی در جامعه نهادینه گردد تا مردم بیش از پیش با این ظرفیت آشنا شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تشکل های اجتماعی در چهارچوب ماموریت های محوله امور را به پیش ببرند و شبکه سازی در این بخش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی افزود: عملکرد و اقدامات تشکل های اجتماعی در بخش های مختلف اطلاع رسانی شود تا مردم بیش از پیش با فعالیت های سمن ها و گروههای جهادی فعال در این حوزه آشنا شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo