×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واحدهای غیر مجاز گردشگری در هرمزگان ساماندهی شوند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محمد محسنی در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان و اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به نقش و اهمیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد گفت: سمن‌ها و تشکل‌ها توان و ظرفیت بزرگی برای دستاوردها و اهداف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند و تقویت آن‌ها پیشبرد اهداف اداره‌کل را میسر می‌کند.

او در خصوص مشکل صادرات صنایع‌دستی در گمرک گفت: شناسنامه‌دار کردن صنایع‌دستی باید حل شود و در شورای اداری استان و مراجع اثرگذار با تمام توان از صنایع‌دستی استان دفاع خواهیم کرد.

محسنی افزود: فروشگاه صنایع‌دستی معبد هندوها ساماندهی می‌شود و تشکل‌ها و سمن‌ها می‌توانند طرح پیشنهادی خود را برای ایجاد سایت فروشگاهی معبد هندوها به این اداره‌کل ارائه دهند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در ادامه با اشاره به ساماندهی و بازدید از واحدهای غیرمجاز گردشگری افزود: واحدهای غیرمجاز برای مجوز خود اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود چون فعالیت غیرمجاز، به جایگاه واحدهای مجاز خدشه وارد می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در خصوص اصلاح وضعیت هتل‌ها گفت: هتل‌ها تقویت و به سازی شود و آن دسته از هتل‌هایی که نیاز به تسهیلات داشته باشند به آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌شود تا بتوانند خدمات باکیفیت و مناسبی را ارائه دهند و ما در این مسیر از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

او در خصوص درخواست اختصاص دفتر به تشکل‌ها و سمن‌های گردشگری گفت: از راه و شهرسازی استان پیگیر یک زمین برای ساخت دفتر انجمن خواهم بود.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: تقویم رویدادهای گردشگری و صنایع‌دستی استان باید آماده شود، ادامه داد: این اقدام می‌تواند تأثیر مثبت و مؤثری در حوزه گردشگری داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo