×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکیل گروه “همّت ” در شیلات هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ، ساسان صادقی با اشاره به رویکردها و سیاستهای کلی طرح گفت : تحکیم ارتباط بین شیلات و بهره برداران ، جلب مشارکت بهره برداران در برنامه ها و سیاستهای شیلات ، افزایش بهره وری تولید با مشارکت افراد پیشرو و صاحب نظر ، کمک به تصمیم سازی و تصمیم گیری بهتر در امور شیلاتی را از اهم این اقدامات خواند.
صادقی ایجاد حلقه ارتباطی بین شیلات و بهره برداران ، کمک به افزایش بهره وری در صید و تولید آبزیان ، اطلاع از نیاز ها و کمبودهای بهره برداران صید و ابزی پروری از طریق مروجین را از اهداف این طرح خواند.
وی با اشاره به ملاک ها و معیارهای شناسایی و انتخاب اعضای گروه همّت گفت : دارا بودن تجربه و تخصص کامل در یکی از رشته های صید یا آبزی پروری ، برخورداری از مقبولیت اجتماعی و داشتن روحیه همکاری ، نداشتن سابقه تخلف و حسن شهرت در منطقه فعالیت ، داشتن حد اقل مدرک دیپلم ، حداقل ۲۰ سال و حد اکثر ۶۵ سال سن ، علاقمند به همکاری در فعالیتهای آموزشی و ترویجی و شرکت در جلسات و نشست های آموزشی و تخصصی ، پیشرو در امور صید و آبزی پروری و ترجیحا دارای سوابق نمونه کشوری و یا استانی می باشد.
سرپرست شیلات هرمزگان: لزوم در نظر گرفتن ساختار و تشکیلات اداری مناسب برای برنامه توانمند سازی تشکل های صیادی و راه اندازی گروه همت شیلاتی ، تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای این موضوع در بخش ستادی و در سطوح استانی را از اهم نیازها و الزامات اجرایی طرح خواند.
گفتنی است این طرح شامل سه بخش کلی شامل : بهره برداران در حوزه صید و صیادی، بهره برداران در حوزه آبزی پروری ، فعالین بخش بازار و تجارت آبزیان می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo