×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه مقابله و خنثی سازی با فتنه‌ها بصریت افزایی جوانان است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، از ۹ دی به عنوان مهم‌ترین مناسبت و این روز را روز حماسه بزرگ ملت ایران یاد کرد و افزود: انسان برای نجات از فتنه‌ها و بلاها نباید از توکل به خداوند متعال غافل شود.

وی تقوا، پناه بردن به خدا و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی را سه راهکار مهم دور شدن از فتنه‌ها دانست و خطاب به جریان‌ها و جوانان انقلابی گفت: اگر دیدید دشمن یک نقطه را هدف قرارداد، از جمله دانشگاه، جوانان و دختران ما را هدف قرار داده آنها را به سمت دشمن هل ندهیم.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: اگر امروز از جوانان غافل و جاهل نامهربانی می‌بینیم برای این است که اینها گرفتار تصور ذهنی علیه رهبری و انقلاب اسلامی شده‌اند لذا به جنگ آنها نروید بلکه با جهاد تبیین آنها را به دامان انقلاب برگردانید.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در ادامه به سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی دفاع از نظام و حفظ آرامش ایمانی و قلبی در بحران‌ها را مساوی با دفاع از اسلام و ارزش‌های دین می‌دانست.

نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان با اشاره به بعد ولایت‌پذیری و اطاعت محض شهید سلیمانی از رهبر معظم انقلاب، گفت: آن شهید اعتقاد داشت رهبری سرآمد روحانیت است، رهبری نظیر ندارد و اگر منِ حاج قاسم سلیمانی را میان همه علما، روحانیت و رهبر انقلاب مخیر کنند، طرف امام خامنه‌ای هستم.

وی از خطبه‌ها به تذکر شهید سلیمانی به ملی‌گرایی دروغین اشاره کرد و ابرازداشت: آن شهید بارها تذکر دادند که مراقب باشید گرفتار این مارهای خوش خط و خال نباشید؛ جریان ملی‌گرایی به اسم وطن و ملیت شعار می‌دهد اما روزی که وطن توسط نظام سلطه تهدید و حمله شد این وطن‌دوستان کجا بودند.

حجت‌الاسلام عبادی‌‎زاده افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین سفارش می‌کرد که مردم از خط مقاومت عقب نکشند، زیرا سعادت یک جامعه در گرو جهاد، مقاومت و شهادت است و این حرف شهید سلیمانی سخن گران‌بهای امیرالمومنین علی(ع) در نهج‌البلاغه است که خط مقاومت، یک جامعه را زنده می‌کند.

امام جمعه بندرعباس در خطبه ابتدایی نیز به گسترده دایره سرقت اشاره کرد و افزود: سرقت انسان را به دایره خیانت می‌کشاند، لذا هیچ وقت از انسان‌های خائن حمایت و دفاع نکنید.

وی با بیان اینکه دزدان در زمره خیانتکار و ظالمان و فاسدان هستند، اضافه کرد: کسانی که احترام بیت‌المال و مال مردم را نگه نمی‌دارند خداوند اینها را جزو فاسدان معرفی کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo