×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشکلات فعالان اقتصادی در مناطق آزاد باید رفع شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،، محمد رضا صفا در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی قشم اظهار داشت: فعالان اقتصادی این منطقه آزاد مشکلات عدیده‌ای در حوزه های مختلف از جمله مالیات دارند که با حضور نایب رئیس مجلس و رئیس و اعضا کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانونی اساسی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه اتاق بازرگانی هرمزگان تصمیم به دایر نمودن دفتر نمایندگی در مهمترین شهرستان‌های این استان را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: تاکنون به غیر از قشم، در بندرلنگه، کیش، جاسک و میناب و در شرق استان هرمزگان هم دو دفتر با هدف ارائه خدمات در صدور کارت و کمک به تسریع امور صادرات فعالان اقتصادی ایجاد شده است .

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان هرمزگان، تا سه سال و نیم گذشته آمار کارت‌های بازرگانی این استان ۵۴۶ کارت بود اما امروز این آمار به عدد یک هزار و ۶۰۰ کارت افزایش یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به اینکه هرمزگان پایتخت اقتصادی ایران محسوب می‌شود، در تلاشیم آمار اعضای این اتاق افزایش یابد و شاهد رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های کلان اقتصادی از طریق این استان زرخیز کشور باشیم.

صفا گفت: ما در مجموعه اتاق بازرگانی، شفافیت امور را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم و در بحث ساخت مدارس تاکنون ۱۰ قرارداد امضا شده و تا یک ماه آینده نیز ۴ قرارداد دیگر منعقد خواهد شد تا خدمتی از طریق این اتاق به بحث مهم آموزش وپرورش داشته باشیم.

به گفته وی، اتاق بازرگانی هرمزگان در دوره کرونا هم بیش از ۳۴ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کرد و در بحث حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله هم همیشه پیشگام بوده است.

شایان ذکر است؛ دفتر مستقل و جدید نمایندگی اتاق بازرگانی هرمزگان در قشم با هدف صدور کارت بازرگانی برای فعالان اقتصادی و انتقال مشکلات فعالان صنعتی این منطقه به مسئولان کشور با حضور دبیر کل اتاق ایران، نایب رئیس و رئیس و اعضا کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانونی اساسی مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان اقتصادی به صورت رسمی افتتاح و آغاز بکار کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo