×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
نجات ۳۵۹ دریانورد مضطر در گستره آبی هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،اسماعیل مکی‌زاده بیان داشت: با عنایت به الزامات ملی و بین المللی جستجو و نجات دریایی و اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش ایمنی دریانوردی و بکارگیری شناورهای تخصصی جستجو و نجات دریایی ۳۵۹ نفر افراد مضطر از ابتدای امسال نجات یافته اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۱۷ عملیات جستجو و نجات دریایی مدیریت و انجام شده که ۷۴ مورد از آن مربوط به ارائه خدمات پزشکی در گستره آبی استان بوده واین امر عمده عملیات جستجو و نجات دریایی را به خود اختصاص داده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و استقبال مسافران از جاذبه‌های دریایی این استان بر لزوم توجه بیشتر به رعایت الزامات ایمنی توسط خدمه شناورها و مسافران تاکید کرد.

مکی‌زاده خاطرنشان کرد: با بکارگیری و اجرای طرح‌های عملیاتی و اقدامات موثر تلاش شده تا سوانح دریایی به رغم افزایش سفرهای دریایی تجاری، صیادی و تفریحی کاهش یابد.

شایان ذکر است مرکز جستجو ونجات دریایی استان هرمزگان با برخورداری از ۸ فروند شناور ناجی و ۳۶ ایستگاه همیار ناجی (دریانوردان بومی صیادی و تجاری منطقه) در دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر گستره دریایی به امر جستجو و نجات مبادرت دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo