×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیئت امنای مجمع خیرین یاریگران زندگی هرمزگان انتخاب شدند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علیرضا نبی رئیس هیأت مدیره مجمع یاری‌گران زندگی کشور عصر یکشنبه در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین یاری گران زندگی استان هرمزگان اظهارداشت: خیلی وقت است با عزیزانی کار می‌کنم که غیر از خدا هیچ‌کسی را ندارند و از همین بچه‌هایی که علی‌الظاهر طردشده هستند حاجت‌های بسیاری دارند و خداوند متعال را در بین این افراد دیده‌ام.

وی افزود: آدم خوشبختی هستم؛ که از ابتدای صبح گوشی‌ام پر از حواله‌هایی است که درخواست بندگانش است و این نشان می‌دهد، نشان دهنده این است که زنده‌ام و تأثیرگذار هستم و خداوند مرا می‌بیند، ما انسان‌ها اگر خدمت نکنیم می‌میریم حتی اگر قلب‌مان کار کند و شش‌هایمان پر از اکسیژن باشد.

رئیس هیأت مدیره مجمع یاری‌گران زندگی کشور، بیان‌کرد: اینجا قلب‌های پاکی دور هم جمع شده‌اند و می‌خواهند عشق را به همدیگر ارزانی بدهند، عزت، شهرت، احترام و محبت را از بچه‌ها دارم، دو هفته پیش شهر مادرید در اسپانیا بودم و وقتی گفتم که در ایران چه کار می‌کنیم نمایندگان ۵۳ کشور به حرمت ایران عزیزمان کف می‌زدند و ما چرخه نحص اعتیاد را قطع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در شورای زیتون سازمان ملل متحد عنوان کردم که سازمان ملل متحد را منحل کنید و سازمان دِلل متحد را تأسیس کنید چرا که این دل‌های ما است که می‌تواند رنج‌ها را از بین ببرد.

نبی عنوان کرد: بچه‌های ما در کمپ‌ها مشکل تغذیه دارند، هر کدام از این‌ها چاه نفت هستند و باید از آن‌ها استفاده کنیم و برایشان کار بسازیم تا بتوانند مثمر ثمر باشند. با خدا باید معامله کنیم، نه خواب است، نه سرش شلوغ، نه رئیس دفترش وقت ندارد و نه مریض می‌شود و همیشه هست.

رئیس هیأت مدیره مجمع یاری‌گران زندگی کشور تصریح‌کرد: در زندان گرگان یک زندانی با هسته خرما ۵ هزار تسبیح ساخته بود وقتی مرا دید گفت می‌خواهم با این تسبیح‌ها روزی حلال کسب کنم، همان لحظه یک لایو در اینستاگرام گذاشتم و موضوع را با مردم مطرح کردم در عرض ۲۲ دقیقه تمام ۵ هزار تسبیح به قیمت هر عدد ۱۱۰ هزار تومان به نام نامی امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام فروش رفت و امروز آن زندانی همراه با ۸ زندانی دیگر تسبیح تولید می‌کند.

نبی تاکیدکرد: باید کمپ‌های ترک اعتیاد را به کارگاه تولیدی و شهرک صنعتی تبدیل کنیم، امروز کمپ حسن آباد مشهد ۲۴ ساعته شده است و به معتادان نگارگری و نجاری یاد دادیم و امروز این کارگاه مرز غیرت برای نجات شده است.

در ادامه این مراسم، علیرضا نبی با ۳۷ رأی، محمدرضا دست آویز ۳۰ رأی، یونس فریدی ۲۱ رأی، مژده درستکار ۲۰ رأی، نرگس خدامی ۱۹ رأی، سید ابراهیم موسوی ۱۷ رأی و محمدامین آذریار ۱۵ رأی کسب و هیأت امنای این مجمع شدند.

حمید بیخسته نیز با ۱۳ رأی و امیرعلی میرانی با ۱۳ رأی دو عضو علی البدل شدن و خانم رحنا چالش با ۱۷ رأی بازرس انتخاب شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo