×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جدیت آبفا در تکمیل آب شیرین کن زیارت منشا خیر و برکت می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این بازدید ضمن بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه با قدردانی از تلاش های عبدالحمید حمزه پور در تسریع پروژه های آبرسانی افزود: این پروژه نیز در مرحله نهایی است و ظرفیت خوبی را به تامین آب این شهرستان اضافه خواهد کرد.

به گفته وی، عملکرد آبفا در تکمیل پروژه ها با جدیت دنبال می شود و پروژه آب شیرین کن زیارت نیز با جدیتی که مدیرعامل آبفا دارد منشا خیر و برکت خواهد شد.

عبدالحمید حمزه پور نیز در این بازدید با اشاره به اینکه سایت زیارت با ظرفیت قراردادی سه هزار متر مکعب در شبانه روز احداث آن آغاز شد، گفت: با آینده نگری در زیرساخت های این آب شیرین کن، پیش بینی افزایش ظرفیت تا ۶ هزار متر مکعب در شبانه روز نیز شده است.

وی افزود: این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عمده تجهیزات آن نصب شده که با تکمیل آبگیر دریا، روند شیرین سازی آب آغاز خواهد شد.

به گفته حمزه پور، آب تولیدی آب شیرین کن زیارت که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، تا پایان سال وارد شبکه آبرسانی سیریک می شود و مردم از آب تولیدی با کیفیت آب شیرین کن زیارت بهره مند می شوند.

مدیرعامل آبفا تصریح کرد: این آب شیرین کن به دلیل به هم پیوستگی خط انتقال و شبکه توزیع سیریک بر تامین آب کل شهرستان تاثیر می گذارد.

وی ادامه داد: با هدف بهره مندی بیشتر مردم سیریک و کمک به پایداری جمعیت ساکن در شهرها و روستاهای این شهرستان طرح اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال جدید نیز در دستور کار است که با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

حمزه پور همچنین با اشاره به منابع آبی شهرستان سیریک افزود: سیریک به دلیل عدم برخورداری از منابع آب سطحی و زیرسطحی، آب مورد نیاز عمده جمعیت آن از خارج شهرستان تامین می شود که با تکمیل آب شیرین کن زیارت، خود این شهرستان با استفاده از ظرفیت دریا تامین کننده آب بخشی از نیاز آبی جمعیت ساکن در شهر و روستاهای سیریک خواهد بود.

به گفته وی استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه نیز همواره حامی اجرای طرح های آبرسانی بوده اند که در تامین نیاز آبی سیریک پشتیبانی ویژه ای داشتند که نتایج آن تامین آب بخش بمانی سیریک به عینه شاهد بودیم.

مدیرعامل آبفا همچنین از ظرفیت سازی برای افزایش ظرفیت تولید آب شیرین کن شهر سیریک خبر داد و گفت: ظرفیت این آب شیرین کن به بالای سه هزار متر مکعب خواهد رسید.

پاکروان فرماندار سیریک نیز در این بازدید با اشاره به توجه ویژه استاندار هرمزگان و مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان به سیریک افزود: در اقدام جهادی تابستان امسال وضعیت آب بخش بمانی و ۹ روستا مرتفع شد و مردم که پیشتر هر ۴۰ روز یکبار آب دریافت می کردند، در حال حاضر به آب پایدار دست یافته اند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo