×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باید از موازی کاری فرهنگی جلوگیری شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام محمد عبادی زاده در نشست مدیران مدارس علمیه استان و معاونین مدیریت حوزه علمیه هرمزگان که در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وجود کاستی ها و مشکلات مالی و محدودیت های خاص در اداره مدارس اما با برنامه ریزی مدیران شاهد ارائه خدمات به طلاب در سراسر استان هستیم.

وی افزود: یکی از مسائل مطروحه که در دستور کار بنده است، سرکشی، حضور و ارتباط مستمر با طلاب و روحانیون در مدارس سراسر استان هرمزگان است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: یکی از دغدغه های قشر روحانیت، موازی کاری در امور فرهنگی میان دستگاه های مربوطه است که بایستی با ارائه راهکار های درون استانی قابل حل است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه در خصوص اختصاص مسئولیت های اجتماعی صنایع بزرگ، عنوان کرد : در طول دو سال اخیر توفیقات بسیار خوب در جلب این مهم در استان هرمزگان انجام گرفته است و روند کمک ها از واگذاری اعتبارات ویژه مسئولیت اجتماعی در حوزه های بهداشت و درمان، ورزش و عمرانی با همکاری نمایندگان مجلس و استاندار با حساسیت دنبال می‌شود.

امام جمعه بندر عباس ادامه داد : یکی از مشکلات در اختصاص اعتبارات در حوزه مسئولیت اجتماعی توازن توزیع است. در توازن توزیع باید در دو حوزه فرهنگ عمومی و فرهنگ دینی ایجاد شود، افزود : این مشکل باید با کار کارشناسی و با تلاش مضاعف انجام گیرد.

وی با بیان اینکه در بخش مهندسی فرهنگی جز ۱۰ استان برتر هستیم، اظهار کرد: با برشی استانی از مهندسی فرهنگی کشور و کار کارشناسی در این عرصه توفیقاتی برای استان به دست آمد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد: مسائلی همچون کشف حجاب علنی که با آن روبرو هستیم دغدغه بسیاری از بانوان و آقایان در سطح کشور است و نیازمند تصمیم گیری در سطح کلان است و باید تدابیری اندیشیده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo