×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارهای معطل‌ مانده حوزه فرهنگ باید زودتر تعیین تکلیف شوند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی در نشست با مدیران فرهنگی استان ، با اشاره به ضرورت توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی در استان ، تاکید‌ کرد : طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرهنگ به منزله اکسیژن برای جامعه است و اگر این مقوله دچار مسمومیت شود اثرات ناشی از آن می‌تواند غیرقابل جبران باشد و دشمن نیز در برنامه‌ریزی‌های خود دست روی این نقطه گذاشته است.
دوستی افزود : متاسفانه یکی از ضعف‌های ما به خصوص در طرح‌ و برنامه های فرهنگی این است که کیفیت را فدای حجم بالای کار می‌کنیم در برنامه جامع فرهنگی حجم بالایی کار، کیفیت و نتیجه مطلوب را از ما می‌گیرد.
وی عنوان‌ کرد : در حوزه فرهنگ این ضرورت وجود دارد که کارهای معطل مانده سریعا ساماندهی و تعیین تکلیف شوند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، خاطرنشان‌ کرد : کار و حکمرانی در حوزه فرهنگ باید با ایده محوری انجام شود و برای برنامه‌ریزی و فعالیت بنیادین در این عرصه باید یک ایده‌ی محوری را در نظر بگیریم و سایر فعالیت‌ها را حول آن انجام دهیم. استاندار هرمزگان، فرهنگ را جزء ۱۲ مسئله مهم استان برشمرد و ادامه داد : در برنامه‌ ریزی های فرهنگی باید نقشه مهندسی فرهنگی استان مدنظر باشد و حول این محور باید ظرفیت غنی هنرمندان و داشته‌های اصیل فرهنگی هنری را به میدان بیاوریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo