×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیات اجرایی فاز دوم شهرک صنعتی میناب آغاز شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مدیر عامل شهرک های صنعتی هرمزگان در آیین افتتاح عملیات اجرایی فاز ۲ شهرک صنعتی میناب، مساحت این شهرک را ۵۸ هکتار اعلام کرد.

سید امیر امیرزاده ، با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی نقاط جغرافیایی در اقتصاد کشور هستند که محل تمرکز صنایع مختلف‌اند ، افزود : فاز اول شهرک صنعتی میناب مورد استقبال سرمایه گذاران و صنعتگران قرار گرفت و تکمیل شد و فاز دوم با توجه به درخواست های سرمایه گذاران، طراحی و ظرف مدت دو سال زیرساخت های آن تامین شد.

امیرزاده ، با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی به عنوان خوشه های صنعتی و اقتصادی هر منطقه ای شناخته شده و نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارند، توضیح داد : فاز اول شهرک صنعتی میناب کارخانجات و صنایع مهمی که برخی از آنها اهمیت ملی دارند را در خود جای داده است و انتظار می رود در فاز دوم شهرک نیز صنایع مهمی مستقر شوند. وی ادامه داد: تکمیل زنجیره تولید به عنوان یک رویکرد در احداث و توسعه شهرک های صنعتی مورد توجه است که فاز اول شهرک صنعتی میناب با استقرار زنجیره صنایع تبدیلی کشاورزی و همچنین حلقه های تکمیلی تولید میگو و لارو، نمونه موفقی از اجرایی شدن این راهبرد است.

وی ، اعتبار راه اندازی فاز ۲ شهرک صنعتی میناب را ۳۳۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد : پس از از بهره برداری از این شهرک و استقرار صنایع در ۵۸ هکتار اراضی شهرک صنعتی میناب، زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

20230104_164519

گفتنی است ، همزمان با آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهرک صنعتی میناب، پروژه خط انتقال برق دو مداره شهرک صنعتی نیز به بهره برداری رسید.

برای این خط انتقال به طول بیش از ۶ کیلومتر، حدود ۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo