×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
۱۸۴ دستگاه خودروی مصادره ای با برگزاری مزایده تعیین تکلیف شده اند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امروز از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی ستاد مبارزه با مواد مخدر بازدید کردیم و از نزدیک و با مشاهدات میدانی که داشتیم خوشبختانه پرونده ای قبل از سال ۱۳۹۹ نداشتیم و همه خودروهای مربوط به پیش از این تاریخ تعیین تکلیف شده اند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی مقرر شد، پرونده هایی که در این خصوص وجود دارد، به سرعت در مراجع قضایی پیگیری شوند و در کوتاهترین فاصله زمانی ممکن تعیین تکلیف گردند.

جمادی اضافه کرد: در خصوص سایر موارد مربوط به این موضوع و در مواردی که از سه ماه تا شش ماه از توقیف آنها گذشته است نیز به خاطر جلوگیری از تضییع و خراب شدن این قبیل وسایل نقلیه و در اجرای مواد قانونی مقرر شد با برگزاری مزایده نسبت به فروش آنها اقدام شود و وجه حاصل تا تعیین تکلیف نهایی در حساب مشخصی نگهداری گردد.

معاون قضایی دادستان کل کشور تأکید کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در استان هرمزگان به ویژه با پیگیری‌های جدی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان در این حوزه صورت گرفته و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تلاش های خوبی را انجام داده است.

این مقام قضایی در ادامه افزود: در آینده با مزایده ای که صورت خواهد گرفت ما مشکلی در این جهت در استان نخواهیم داشت و انشالله در مزایده مذکور، سایر موارد هم تعیین تکلیف خواهند شد تا بتوانیم در آینده این موارد را به روز داشته باشیم.

وی همچنین تأکید کرد: داستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور هم در این راستا در تلاش هستند که نسبت به ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان اقدام شود که در همین رابطه اقدامات بسیار خوبی در استان هرمزگان صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در بازدیدی که در شهرستان میناب داشتیم مشاهده نمودیم که پرونده های مواد مخدر به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار می گیرد و بازپرسانی که در این راستا رسیدگی می‌کند خوشبختانه از تجربه و تخصص لازم برخوردار هستند.

معاون قضایی دادستان کل کشور اذعان کرد: در حال حاضر ۵۱۰ دستگاه خودروی توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان نگهداری میشود و هر لحظه ممکن است به این تعداد افزوده شود که بر این اساس مقرر شد: این خودروها نیز به لحاظ جلوگیری از تضییع اموال در آینده و در کوتاهترین فاصله زمانی از طریق مزایده به فروش برسند.

علی جمادی گفت: در همین راستا، حدود ۱۸۴ دستگاه خودروی مصادره ای تعیین تکلیف شده اند و برندگان آنها فردا مشخص می شوند.

وی در پایان از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین دبیرخانه شورا به خاطر نظم موجود در پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی و مصادره و نظارت مستمر و منظم در این خصوص تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo