×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچ حمایتی برای انتقال دانش فنی رویان به هرمزگان صورت نمی‌گیرد/از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به شدت گله‌مندیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سهیل دادخواه ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه اصلی ترین همکاری ها باید از جانب دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت بگیرد، ادامه داد: متاسفانه مدت‌هاست که به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردیم در هرکدام از حوزه های درمانی که توانمندی آن در مجموعه جهاد دانشگاهی وجود دارد، درخواست هایشان را  اعلام کنند اما خبری از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نشد.

وی با بیان اینکه علی رغم تمام تلاش ها هیچ گونه همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: ما دانش فنی لازم را در مرکز رویان جهت ارائه دانش فنی به مختصصان و پزشکان هرمزگان در اختیار داریم و تنها به تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی نیاز داریم که شاهد عدم همکاری در این زمینه هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان اضافه کرد: در گام اول دانشگاه علوم پزشکی باید خدمات و مراکز  رویان (درخواست مرکز رویان ناباروری) مورد نیاز خود را به ما اعلام کند و در گام دوم تجهیزاتی را در حد وسع در اختیارمان قرار دهد.

دادخواه در پایان گفت: با این کار و همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان می توانیم از سفر بیماران استان هرمزگان به سایر استان ها جلوگیری کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.