×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی حیدریون تولید با رمز یا زهرا + عکس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار حمید رضا الله بداشتی در مراسم رزمایش سراسری جهادگران فاطمی حیدریون تولید که به صورت ویدویو کنفراس از استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج همیشه و همواره کنار مردم بوده و خواهد بود و به عنوان فرشته نجات و صاحب آرامش مردم است.

وی در ادامه افزود: در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی حیدریون تولید با همت و هم افزایی گروه های جهادی تخصصی و مدیران ارزشمند جهادی قادر بر پشتیبان حمایت از فعالیت های جهادی رزمایش را نهم دی ماه لغایت شانزدهم دی ماه آغاز کرده ایم.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات کشور،خاطر نشان کرد: محور برنامه‌های ما جهاد تبیین، خدمت رسانی و امید آفرینی است و در اجرای این محور برنامه‌ها ما دو عرصه فعالیت تعریف کردیم که عرصه های عمومی و تخصصی است که درعرصه های عمومی تلاش بر مردم یاری و محروم نوازی و کمرنگ کردن چهره فقر از مناطق کم برخوردار بوده که با ظرفیت گروه های جهادی، پشتیبانی‌ها استان‌ها، دستگاه ها و همچنین حمایت‌های مردم را در این رابطه داشتیم.

سردار بداشتی، تعمیرو بازسازی منازل  محرومین، تعمیر وسایل خانگی گرمایشی و سرمایشی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی در برنامه عظیم نهضت مؤمنانه، تهیه جهیزیه، آزادسازی زندانیان غیرعمد، نذر غذا و توزیع غذای گرم،  انجام پروژه‌های محرومیت زدایی با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی، و پروژه های ایجاد اشتغال پایدار و خانگی با کمک و همراهی دستگاه‌ها و به خصوص بسیج سازندگی و اجرای نمایشگاه های عرضه محصولات تولید شده از جمله خدمات در عرصه‌ عمومی بوده است.

وی با بیان اینکه در عرصه های تخصصی توانمان بر این است که از ظرفیت گروهای جهادی تعالی بخش استفاده کنیم، افزود: تا بتوانیم مشکلات موجود در سطح واحدهای تولیدی را ابتدا احصا وسپس نسبت به رفع موانع تولید از طریق رتشکیل کارگروه ها اقدام کنیم.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور ادامه داد: در این راستا تشکل های ما از بازنشستگان گرفته تا همه‌ی تشکل‌ها همراهی بسیار خوبی را در  رفع موانع تولید را با ما دارد.

سردار بداشتی، ابراز کرد: ما در تشکیل کمیسیون های کارگری نسبت به رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی اقدامات خوبی در استان ها انجام دادیم و تلاش بر این است معیشت حوزه کارگری را کمک کنند تا مشکلات حوزه کارگری کمتر شود و کارگران بتوانند در زنجیره تولید و کارزار اقتصاد مقاومتی به موفقیت دست برسند.

وی اضافه کرد: برگزاری شیفت‌های ایثار که این از جمله کارهای است که از جنس مکتب حاج قاسم سلیمانی است و کارگران شریف ما در شیفت‌های کار  حضور پیدا می‌کنند و حقوق خود را برای تهیه بسته های معیشتی برای محرومان در نظر میگیرند کارفرمایی ها ما هم بر این مبالغ می‌افزاید و از طریق گروه های جهادی با عزت نفس به دست محرومین می‌رسد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات کشور برگزاری کارگاه های پدافند غیر عامل و خود حفاظتی، برگزاری نشست‌های تخصصی تبیینی در جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی، برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی و سیک زندگی به خصوص در زمینه گفتمان اقتصاد مقاومتی و برگزاری نشست‌های اخوت کارگری و کارفرمایی از جمله خدمات  در عرصه‌های تخصصی بوده است.

سردار بداشتی به کارهای صورت گرفته در این یک هفته پرداخت و عنوان کرد: ۲۳۳۲ گروه جهادی جهاد مشق خدمت کردند و  تهیه ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، تهیه  ۱۹۱۵ جهیزیه برای نو عروسان، ۷۱هزار و ۴۸۱ نفر ساعت در شیفت ایثار و… است
در ادامه این مراسم نیز مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان سرهنگ امیر ارسلان شهبازی، اظهار کرد: رزمایش بزرگ حیدریون تولید همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی به همت گروه های جهادی عرصه کار و تلاش در هرمزگان به مدت ۱۰ روز  در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: اقدامات جهادی کارگران انقلابی در عرصه های مختلف تولید در قالب این رزمایش پیام آور این است که با تیکه بر توان داخلی و تحصیل در مکتبِ سلیمانی موانع پیش‌رو با تلاش و همت یک به یک از میان برداشته می‌شوند.

مسوول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان غبار روبی گلزار مطهر شهدا با حضور گروه های جهادی، تهیه بسته های معیشتی جهت برگزاری رزمایش مومنانه با حضور مسئولین، مدیران صنایع و صداوسیما، برگزاری شیفت ایثار با هماهنگی سازمان و واریز عواید آن به صندوق خیریه شهید سلیمانی یا خرید بسته های معیشتی، برگزاری یادواره شهدا و تشییع شهدای گمنام درصنایع وکارخانجات  وبرگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی درمجموعه های کار وتولید استان، نشست جهاد تبیین با حضور سردار فرماندهی سپاه امامهرمزگان و برگزاری میز خدمت از برنامه‌های این سازمان در دهه مقاوت بود.

شهبازی، برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی،  توزیع جهیزیه، حضور مقتدرانه فرماندهان و گروه های جهادی در محل برگزاری مراسم ملی، اعزام گروه های جهادی جهت خدمت رسانی و رفع مشکل خانواده های نیازمند، برگزاری مراسم جهاد تبیین، برگزاری رزمایش کمک های مومنانه، برگزاری میزخدمت در شهرک های صنعتی با حضور کارگروه های رفع موانع تولید و…  برنامه‌های این سازمان در رزمایش جهادگران فاطمی – حیدریون  تولید در استان است.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo