×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه روستایی لیمویی بخش رودخانه شهرستان رودان به بهره برداری رسید + عکس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عباس شریفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از این طرح گفت: راه روستایی لیمویی به مسافت سه کیلومتر و با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شرفی، با اشاره به پایان عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی لیمویی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح، اهالی روستاهای همجوار با جمعیتی افزون بر ۲۰۰ خانوار از راه آسفالته برخوردار شدند.

وی بیان کرد: درخواست اهالی این روستا برای آسفالت نمودن جاده در میز خدمت قرارگاه های تحول محلات بسیج در یادواره قبل وصول شد که با عنایت شهدا توفیق پیدا کردیم این پروژه را به اتمام رسانده و تقدیم مردم بصیر و انقلابی این روستا کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان تصریح کرد: ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان نیز از اولویت های مهم این اداره کل می باشد که روستاییان در آینده نزدیک ازاین طرح ها بهره مند خواهند شد.

شرفی یادآورشد: ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی استان هرمزگان از جمله فعالیت‌های مهم راهداری است که این اداره کل اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، راه های روستایی را نمادی از اراده دولت برای توسعه و پیشرفت روستاها برشمرد و افزود: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آن‌ها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.

شرفی از مشارکت جهادی بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در تامین قیر در توسعه، بهسازی و احداث راه‌های مناطق محروم و دور افتاده تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo