×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساختمان جدید اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان افتتاح شد+ فیلم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،، رئیس اتاق بازرگانی در آئین گرامیداشت نود سالگی افتتاح اتاق بازرگانی هرمزگان ، گفت : ساختمان احداث شده را با ۳۵ درصد پیشرفت تحویل گرفتیم ودر این چهارسال توانستیم آن را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
محمدرضا صفا ،افزود : قوانین خلق الساعه باعث بروز مشکلاتی برای فعالان اقتصادی شده است و ازطریق مسئولان استانی و کشوری همواره پیگیر رفع مشکلات تجار بوده ایم.

صفا ، با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی توانست رشد ۳۰۰درصدی در صدور کارت های بازرگانی و رتبه های نخست را در حوزه های مختلف کسب کند، عنوان کرد : ۳۴ میلیارد تومان از زمان شیوع کرونا در حوزه درمان هزینه کردیم و در ساخت ده مدرسه نیز مشارکت داشتیم و ۲۰ کانکس را در زلزله سایه خوش به زلزله زدگان اهدا شد.

وی ، مطرح کرد : اتاق بازرگانی مقام سوم در تجارت خارجی و مقام نخست در حوزه آموزش در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ را کسب کرده است.
این مسئول از فعالیت اتاق های بازرگانی کیش، قشم، بندرلنگه، جاسک و میناب در این مدت خبر داد و افزود: دفتر گواهی مبدا در بندر شهید باهنر افتتاح و درصدد افتتاح دفتر گواهی مبدا در بندر شهید رجایی هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان از افتتاح دفتر کارنه تیر، پیوستن به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا ICC جهانی و کسب رتبه برتر در زمینه آموزش از دیگر موفقیت‌های اتاق بازرگانی بندرعباس یاد کرد .

وی همچنین از همدلی در شورای گفت و گو و رساندن رتبه این اتاق از رتبه ۲۲ به ۱۰ خبر داد و خاطر نشان کرد : ساختمان اتاق بازرگانی هرمزگان با المان‌های بومی طراحی شده و یادگاری از هیأت نمایندگان دوره نهم است که کانونی برای رشد اقتصاد، جذب سرمایه گذاری محلی برای فعالیت های اجتماعی و زنده نگاهداشتن نیک نامان اقتصاد این استان همچون مشیردوانی‌ها و گله داری‌ها و دیگر مردان پرآوازه استان باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo