×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
دانشگاه علوم پزشکی نیروی لازم برای تأمین اجتماعی را تأمین کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حسینعلی شهریاری و مدیر مجمع خیرین سلامت کشور به همراه دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، غلامعلی جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بازدید کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در سال جاری گفت: بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان محسوب می‌شود و دارای بخش های مختلفی از جمله اطفال، زنان، زایشگاه و … است.

غلامعباس مومنی افزود: در بیمارستان خلیج‌فارس علاوه بر وجود بخش‌های مختلف، درمانگاه تخصصی این بیمارستان دارای پزشکان متخصصی است که به مراجعه‌کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: روزانه بیش از هزار مراجعه به بیمارستان خلیج‌فارس صورت می‌گیرد و خدمات درمانی و پاراکلینیکی به آنها ارائه می شود.

مومنی خاطرنشان کرد: در درمانگاه تخصصی بیمارستان خلیج‌فارس تخصص‌هایی مانند اطفال، زنان، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی و … به مراجعه‌کنندگان ارائه خدمت می‌کنند.

به گفته مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان از جمله خدمات پاراکلینیکی که در بیمارستان خلیج‌فارس به مراجعه‌کنندگان ارائه می شود می‌توان به آزمایشگاه، سونوگرافی، سی تی اسکن، ام‌آرآی، داروخانه، فیزیوتراپی، دیالیز و سنگ شکن اشاره کرد.

مومنی با بیان این که در زمان شیوع ویروس کرونا بیمارستان خلیج‌فارس در کنار دیگر بیمارستان‌های استان قرار گرفت و پذیرش بیماران کرونایی را انجام داد، خاطرنشان کرد: چند بخش از بیمارستان خلیج‌فارس در زمان پیک بیماری کرونا به این بیماران اختصاص و خدمات درمانی مناسبی به آنها ارائه شد.

مومنی بیان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس در حال حاضر با ۲۶۸ تخت در حال ارائه خدمت به بیماران استان هرمزگان و استان‌های مجاور است.

در این بازدید رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ایجاد تفاهم بین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان تامین اجتماعی در خصوص تامین نیروهای تخصصی برای بیمارستان خلیج‌فارس و درمانگاه‌های تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید نیروهای مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به مردم استان تامین شود تا هرمزگانی ها بتوانند خدمات درمانی خود را در استان دریافت کنند.

شهریاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت هرمزگان بیمه شده تامین اجتماعی هستند، جهت رفع مشکلات مردم در زمینه بیماری های قلب و عروقی، صدور مجوز آنژیوگرافی بیمارستان خلیج‌فارس در اسرع وقت انجام شود.

در این بازدید به کارکنان و پرستاران بیمارستان خلیج‌فارس به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن شاخه گل اهداء شد. همچنین از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت صورت گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo