×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توقیف ۸۶ فروند شناور متخلف صیادی و بی‌هویت در آب‌های هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سروان مهرداد رامش جان با تشریح عملکرد ۹ ماهه یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان بیان داشت: در این مدت همچنین ۷۱ جفت تخته ترال قایق، ۶۵ دستگاه تور ترال قایق، سه جفت تخته ترال لنج، یک دستگاه تور ترال لنج، هشت دستگاه پرساین و یکهزار و ۲۱۳ طاقه تور منوفلامنت کشف شد. در این راستا ۹۲ نفر متهم دستگیر شدند و برای همه شناورهای توقیفی نیز پرونده تشکیل شد.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اظهار کرد: بیش از ۴۰ پرونده به کمیسون تخلفات صید و صیادی شیلات استان معرفی شد و بخشی نیز به مراجع ذی صلاح معرفی شده اند.

سروان رامش جان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی و تجهیزات در یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در کنار گستردگی نوارساحلی هرمزگان و برخورداری این استان از بزرگترین ناوگان صیادی و بیشترین صیاد و بنادر صیادی در سطح کشور گفت: حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان در آب‌های تحت حاکمیت جهموری اسلامی ایران و همچنین ایجاد آرامش دریا در حوزه صید و صیادی از مهم ترین وظایف این یگان است که با تعصب و تلاش مجموعه شیلات هرمزگان با وجود همه کمبودها و کاستی ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی تاکید کرد: شماره تلفن ستاد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان ۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

هم اکنون افزون بر ۳۵ هزار صیاد با حدود چهار هزار و ۶۰۰ فروند شناور در آب‌های استان هرمزگان مشغول به صیادی هستند که صیدغیرمجاز تهدیدی جدی برای اشتغال این افراد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo