×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باجه بانک سپه در روستای برنطین رودان افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان در حاشیه مراسم افتتاح باجه گفت : ارائه خدمات نوین از راهبردهای اساسی بانک سپه است و قطعا افتتاج باجه بانک سپه در برنطین در راستای  تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به اهالی این منطقه صورت گرفته است ..

مصطفی معلمی هدف از راه اندازی این باجه بانکی را توسعه خدمات بانکی و خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد و گفت : خدماتی مانند صدور کارت بانکی، دریافت و پرداخت وجه، انتقال ساتنا و پایا، کارت به کارت و سایر خدمات ریالی در این باجه ارائه می شود.مدیر شعب بانک سپه منطقه هرمزگان تصریح کرد : خدمت رسانی به مردم و حمایت از تولید مهمترین اولویت بانک سپه  هرمزگان  است.و این دهستان از مناطق  مستعد حوزه کشاورزی و باغی است . به عبارتی برنطین قطب محصولات باغی و کشاورزی رودان محسوب می شود . اقدام بانک سپه در افتتاح باجه در راستای او لویت هایی است که ذکر شد .

وی افزود: باجه مستقر بانک سپه در روستای برنطین، همه روزه به جز ایام تعطیل به مردم این روستا خدمات رسانی می کند.

گفتنی است شغل اصلی مردم روستای برنطین در شرق هرمزگان باغداری و کشاورزی است و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۰هزارنفر است که راه اندازی این باجه بانکی می تواند با توجه به نیاز مبرم مردم منطقه به دریافت خدمات بانکی، در کاهش هزینه عبور و مرور و تسهیل دریافت این خدمات، نقشی بسزا داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo