×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
فروش ۱۸۴وسیله نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مجتبی قهرمانی از تعیین تکلیف ۱۸۴ وسیله نقلیه توقیفی پرونده‌های مواد مخدر این استان به ارزش بیش از ۲۴۲ میلیارد ریال خبر داد.

وی اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی در پرونده‌های موادمخدر و نامه دادستان کل کشور در این خصوص، در جریان برگزاری جلسه کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور در خصوص تعیین‌تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر و در مواردی که سه ماه تا ۶ ماه از توقیف آنها گذشته است به منظور جلوگیری از تضییع اموال و تخریب آنها و در راستای اجرای مفاد ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی و شیوه‌نامه ابلاغی، مقرر شد؛ در کوتاه‌ترین زمان ممکن با برگزاری مزایده نسبت به فروش آنها اقدام گردد و وجه حاصل تا تعیین تکلیف نهایی در حساب مشخصی نگهداری شود.

قهرمانی افزود: بر این اساس، مزایده فروش ۱۸۴ وسیله نقلیه موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان با حضور ۲ هزار و ۳۱۵ نفر شرکت کننده برگزار گردید و برندگان آن مشخص شدند.

وی با بیان اینکه مبلغ حاصل از فروش این وسایل نقلیه بیش از ۲۴۲ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: تمامی مراحل این مزایده توسط شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تحت نظارت نماینده دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس برگزار شده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه، پارکینگ مواد مخدر استان ساماندهی شد و هم اکنون هیچ وسیله نقلیه توقیفی مربوط به قبل از سال ۱۳۹۹ در این پارکینگ وجود ندارد و دستورات لازم جهت مزایده و فروش حدود ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت و خودروی مربوط به سال ۱۳۹۹ و بعد از آن نیز صادر شده است که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با تأکید بر جدیت دستگاه قضائی در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر، خاطرنشان کرد: با توسل به اقدام‌های پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق موادمخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo